Dlaczego kończę tworzenie mojej gry
Ok, zacznijmy po kolei. Przy tworzeniu jakiegokolwiek projektu dochodzi do momentu, w którym tracimy motywację, było tak, kiedy tworzyłem tę stronę oraz było też tak ostatnio, gdy robiłem moją grę.
Nie miałem jednak zamiaru się poddawać, bo czułem, że tworzę coś fajnego, coś, czego devlogowi youtuberzy nie robią. Tutaj akurat było moje mała pomyłka, gdyż
Helper Wesley tworzył grę roguelike, zanim ja jeszcze zacząłem, ale nie jest to tylko jeden kanał na angielskim youtube, więc nie martwiłem się za bardzo.
Ostatnio jednak patrzę na yt i okazuje się, że na polskim youtube ktoś (Dev Kacper) też zaczął tworzyć grę inspirowaną "The Binding of Isaac". A skoro już dwie osoby poza mną, robią coś takiego, z czego jedna nawet na naszej małej polskiej scenie game devlogerów stwierdziłem, że nie mam już ochoty pracować nad tym dalej.
Przed zakończeniem projektu dodałem sprite'y ścian drzwi i animacje miecza.
Najważniejsze w końcu, żeby robić to, co sprawia wam radość. Oto jak przez spadek motywacji przestałem tworzyć grę.
Dzięki za przeczytanie. Jak kiedyś wrzucę tą grę na GitHub'aa to ją tu podlinkuję. Oto linki do kanałów obu wspomnianych tu panów:
https://www.youtube.com/c/HelperWesley
https://www.youtube.com/c/DevKacper